Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Рефлексія Модуль 7
- Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при
створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Перш за все до компю'терних робіт учнів висуваються певні вимоги, а
саме:
- повнота розкриття теми;
- структуризація інформації;
- наявність і зручність навігації;
- відсутність граматичних, орфографічних і мовних помилок;
- відсутність фактичних помилок, достовірність поданої інформації;
- наявність і правильність оформлення обов’язкових слайдів (титульний,
про проект, список джерел, зміст);
- оригінальність оформлення;
- обґрунтованість і раціональність використання засобів мультимедіа та
анімаційних ефектів;
- придатність роботи для обраної цільової аудиторії;
- грамотність використання кольорового оформлення;
Комментариев нет:
Отправить комментарий